Tot wel 50% korting
Vanaf 50,- gratis verzending binnen NL
14 dagen ruilen en retourneren

Garantie


Algemene Garantie

Bij Jachtlakken.nl vinden we een goede service erg belangrijk. Als je product onverhoopt defect blijkt te zijn, kun je erop vertrouwen dat we er alles aan doen om dit voor je optelossen. We hanteren de wettelijke garantie voor alle artikelen die je bij ons koopt. Dit betekent dat de artikelen in goede staat moeten verkeren en naar behoren moeten functioneren bij normaal gebruik. Als je een artikel ontvangt dat hier niet aan voldoet, zullen we je zo snel mogelijk een geschikte oplossing bieden.


Officiële fabrieksgarantie

Als officiële dealer van diverse merken bieden wij de bijbehorende garantie rechtstreeks vanuit de fabriek. Zo ben je verzekerd van kwaliteit en betrouwbaarheid. Houd er wel rekening mee dat de fabrikant of importeur voorwaarden kan stellen aan de garantie. Raadpleeg daarom altijd de documentatie die bij het artikel wordt geleverd om te weten hoe lang de fabrieksgarantie geldt. De fabrieksgarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.

Let op: Sommige van deze apparaten dienen geregistreerd te worden en dan krijgt u een extra garantie waarvan de duur afhangt van het type product. Dit staat aangegeven bij de producten.


Mijn product is defect, wat moet ik doen?

Heb je een reparatie nodig binnen de garantietermijn en -voorwaarden? Geen zorgen, deze is volledig kosteloos! Zorg er wel voor dat je je factuur of orderbevestiging bij de hand hebt als garantiebewijs.

  1. Vul het garantieformulier in. Geef bij het invullen duidelijk aan wat er mis is met het product en mail het formulier naar info@jachtlakken.nl .
  2. Stuur het product naar ons toe inclusief het garantieformulier.
  3. Zodra wij je pakket hebben ontvangen nemen we contact met je op.


Wat zijn de kosten buiten de garantie?

Mocht het defect buiten de garantievoorwaarden en -termijn vallen, maak je geen zorgen. We zullen altijd eerst een prijsopgave verstrekken voordat we met de reparatie beginnen. Daarna kun je zelf beslissen wat je wilt doen:

  1. Je gaat akkoord met de prijsopgave en laat de machine tegen betaling repareren. Zodra je hebt betaald, sturen we het gerepareerde artikel naar je terug.
  2. Je kiest ervoor om de machine niet te laten repareren, maar je wilt het wel terugontvangen. In dit geval betaal je alleen de verzendkosten en eventuele onderzoekskosten, indien van toepassing.
  3. Je besluit om de machine niet te laten repareren en je wilt het ook niet terugontvangen.


Download hier het garantieformulier